Palautukset

Suurin toiveemme on, että sinä asiakkaana olet täysin tyytyväinen ostokseesi, mutta joskus näin ei tapahdu. Jos haluat palauttaa tuotteen, helpoin tapa on kirjautua omalle sivulle ja rekisteröidä palautus. Huomaa, että alla olevat kohdat koskevat vain yksityisasiakkaita.

Jos olet pettynyt ostokseesi, sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus kuluttajansuojalain mukaisesti. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, jona vastaanotat tuotteen.

Aloita kirjautumalla sisään käyttäjätilillesi. Etsi tilaus, josta haluat tehdä palautuksen. Klikkaa sitten palauta-painiketta ja seuraa ohjeita.

Suosittelemme palautuksen rekisteröintiä verkossa nopeimman käsittelyn varmistamiseksi. Jos et jostain syystä voi asiakkaana rekisteröidä palautustasi verkossa oman sivusi kautta, voit käyttää sen sijaan vakiolomakettamme (koskee vain yksityishenkilöitä). Lomake on ladattavissa täältä.

Jos tarvitset apua rekisteröitymisessä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numerossa 09-31584 584 arkisin klo 10-18.

Klikkaa tästä siirtyäksesi omalle tilillesi ja aloittaaksesi palautuksen.

Palautus


Palautettavien tuotteiden on oltava myyntikelpoisessa kunnossa.

Asiakkaana olet velvollinen huolehtimaan tuotteesta ja alkuperäisestä pakkauksesta. Käytä esimerkiksi jätesäkkiä, muovikelmua tai paperia tuotteen alkuperäisen laatikon ympärillä, jotta osoitetarran teippi tai vastaava ei vahingoita sitä.

Skruvat ei hyväksy käytettyjä tai koottuja tuotteita, eli tuotetta ei saa olla käytetty tai koeasennettu autoon.

Kun olet rekisteröinyt palautuksesi oman sivusi kautta, saat sähköpostiviestin, jossa palautuksesi vahvistetaan. Riippuen tuotteesta, jonka haluat palauttaa, on palautusrahtikirja saatavilla oman käyttäjätilisi kautta ja se lähetetään joko sähköpostitse tai vaihtoehtoisesti sinulle kotiin palautusta varten.

Asiakas sitoutuu maksamaan palautuskustannukset. Ennen palautettujen tuotteiden hyvitystä tuote tarkistetaan ja palautuskulut vähennetään tilauksesta ennen takaisinmaksun suorittamista.

Reklamaatio


Yksityisasiakkailla on lakisääteinen kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tavaroita koskevan kuluttajansuojalain mukaisesti. Tämä aika lasketaan tuotteiden toimitusajankohdasta. Viat on ilmoitettava kohtuullisen ajan kuluessa niiden havaitsemisen jälkeen; kahden (2) kuukauden kuluessa tapahtuvaa vikailmoitusta pidetään aina kohtuullisena aikana.
Jos kyseessä on reklamaatio, lähetämme tuotteen valmistajalle, joka tutkii tuotteen ja ilmoittaa sen jälkeen meille tulokset.
Skruvat ei korvaa lisäkustannuksia, jotka johtuvat virheellisistä tuotteista, virheellisistä tilauksista tai viivästyneistä paketeista.

Maksun palautus


Palautamme rahat viiden työpäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä. Tuotteet tarkistetaan ennen takaisinmaksun suorittamista.

Palautusosoite



Skruvat.se
C/o Bythjul Norden AB
Mätarvägen 27B
Port 8
SE 196 37 Kungsängen
Sweden

Renkaiden palautukset hoitaa rengaskumppanimme Bythjul Norden AB, katso palautusosoite alta:

Bythjul Norden AB
Mätarvägen 27B
196 37 Kungsängen
Sweden